1/01/2015

NEW YEAR 2015

Ještě jsem si pořádně ani nestihla uvědomit to, že je po Vánocích a teď už i dokonce po Silvestru. Letos jsme s přítelem byli v Praze na Žižkovské věži, kde taktéž probíhala oslava nového roku. 
Před půlnocí jsme seděli v baru, který byl 66 metrů nad zemí - tak trochu "v oblacích". Hned mě zaujala fialovo-zlatá výzdoba s miliony balónků napuštěných heliem. Když už se blížila půl noc, popojeli jsme výtahem o pár metrů výš, kde byly krásně vidět ohňostroje po celé Praze.

A jak jste Silvestra oslavili vy?
Dali jste si nějaká předsevzetí? 








16 comments:

  1. Silvestr byl nejpovedenější ze všech :) Užila jsem si ho, protože jsem byla se svým milovaným :)

    ReplyDelete
  2. To osvětlení, a ty barvy! Fakt nádhera, tenhle typ večírku by se zamlouval i mi. :-)
    Tak hlavně doufám, že sis ho užila a máš na něj dobré vzpomínky. Všechno nejlepší do Nového roku a hodně úspěchů jak s blogem, tak v životě! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta výzdoba a osvětlení mě hned praštilo do oka! moc hezky to měli udělané..Tobě také jen to nejlepší! Děkuji :-)

      Delete
  3. My jsme byli s přáteli na chatě a Silvestra jsme si skvěle užili :) Pěkné fotky
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  4. Měla jsi opravdu úžasný silvestr :) a fotky jsou pěkné :)

    ReplyDelete
  5. Moc krásne fotky, teší ma že si si Silvester užila :) Ja som skončila s vyvrtnutým členkom.
    Inak som si tiež nestihla uvedomiť kedy to všetko prešlo. Inak všetko najlepšie do Nového roku a dávam follow :)

    Fairytale Tea♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musíš si říkat "mohlo to skončit hůř", ale alespoň máš na co vzpomínat! Děkuju a také vše nej nej nej do nového roku!

      Delete
  6. Silvestr v Praze je něco, co jednou chci zažít:)
    Musí to tam být opravdu velkolepé:)
    Fotky jsou fakt moc pěkné. Jsem hrozný balonkový maniak:)
    ...//Instantní krása//...

    ReplyDelete
  7. fotky jsou super:O ja teda musim rict, ze ze silvestru si letos pamatuju prvnich par minut :D ale bylo to faajn, akorat me stve ze se ted nemam na co tesit, zas vsechni za rok.. narozky, vanoce i silvestr:( achjo:D
    a VS prehlidku bych taky chtela neskutecne moc videt LIVE, ale myslim, ze bych mela jeste 100x vetsi komplexy, jak kdyz se na to divam onliine:D

    ReplyDelete
  8. My jsme byli doma, ale ani nám to nějak nevadilo :D Byli jsme před tím 4 dny v Praze :)
    Moc hezké fotky :)

    ReplyDelete
  9. To muselo být super, fotky vypadají krásně! :)

    ReplyDelete
  10. No to je krása!
    Já jsem Silvestra strávila s pár přáteli v oblíbené restauraci. A předsevzetí si dávám každý rok, vždycky se na to těším :)

    ReplyDelete
  11. krásne fotky, budem sa sem vracať častejšie! :)

    ReplyDelete